Wednesday, July 05, 2006

Blogging2

Dette er veldig spennande! Nå har eg hatt blogg i 10 minutt, og har allereie oppdaga ei ny verd. Det kan ha noko med at eg aldri har laga heimeside før, og på den måten aldri har sett kva for store moglegheiter dette intern-nettet har. Det er ikkje det at eg trudde intern-nett var ei døgnfluge, men eg har nok aldri heilt sett meg inn i korleis ting fungerte. Det ser veldig enkelt ut... Det beste er kanskje at eg får utløp for skrivekløen eg iblant har og som sjeldan kjem til uttrykk. Eg kan aldri bli forfattar, sidan eg ikkje har nok fantasi og kreativitet til å skrive ei heil bok, eller kanskje problemet er at eg ville bli lei av romanen før eg var halvferdig, sidan eg ikkje er så flink til å gå fullt og heilt inn for ein ting, men nå har eg iallfall løyst problemet ved å bli bloggar. Etter kvart skal eg finne eit fint norsk ord for det eg nå er.

2 Comments:

Blogger Anita said...

Helga, sei brava! Du lærer fort!

6:38 AM  
Blogger Helga said...

Grazie grazie! Du er ein bra pedagog, Anita!

6:44 AM  

Post a Comment

<< Home