Monday, June 04, 2007

Sidemålsopplæring

Eg har nettopp innsett at eg er imot obligatorisk sidemålsopplæring. Eg trur ikkje det er vegen å gå for å redde nynorsken, dersom det er målet. Eg ser ikkje for meg at elevar endrar hovudmål frå bokmål til nynorsk etter å ha lært nynorsk. Eg trur heller det som blir oppfatta som tvang i skulen verkar negativt for nynorsken. Ei viktigare sak er å få nynorskelevar til å fortsetja å skrive nynorsk etter at dei er ferdige på skulen, og å få folk som har nynorsknære dialektar til å skrive nynorsk. Kvifor i alle dagar er heimesida til Kristindagane i Sel på bokmål? Og kvifor er store delar av avisa Gudbrandsdølen Dagningen skrivi på bokmål? Og kvifor endra eg hovudmålet mitt frå nynorsk til bokmål då eg begynte på vidaregåande? Dette trur eg er viktigare saker å jobbe for enn å tvihalde på sidemålsopplæringa i skulen. Hadde eg orka, så skulle eg verkeleg ha engasjert meg for dette. Men eg orkar vel ikkje.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

1:00 PM  

Post a Comment

<< Home