Sunday, December 03, 2006

Ei prinsesse er fødd!

I dag tidleg klokka halv ni kom mitt "tantebarn" nummer fem til verda. Ei lita prinsesse. Ei lita Astrid. Nå kjenner eg altså fem små duppedittar som skal vekse opp, gå på skule, forelske seg, studere, reise, jobbe, få barn og leva livet. Øystein, Ingvild, Oliver, Amalie og Astrid. Flotte barn med dei aller beste foreldra i verda. Heldige barn som kjem til å få gode liv fordi dei har så mange rundt seg som er glade i dei og som berre vil dei godt. Eg er glad for at eg får vera ein del av livet deira, at eg får møte dei og bli kjend med dei. At eg får sjå dei vekse opp og sjå kva for personar dei blir. At eg får lov til å vera "tante" iblant. Eg trur eg kjem til å bli ei relativt snill "tante" som prakkar på dei orddelingsreglar, franske gloser og fornuftige gåver. Og kanskje litt godis nå og da.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Heisann!

Nå vart e rørt, detta va kjæmpe fint skrivi. Du bli nok ei kjæmpe tante ja!!!!!!!!

11:51 AM  

Post a Comment

<< Home