Monday, November 13, 2006

Nerd

Eg har nettopp funne ut at det eg ønskjer meg mest av alt til jul, er Nynorskordboka, den store, raude som kostar 498,- kroner. Heller eit eksemplar av Nynorskordboka i hylla enn ein Dennis Storhøi på scena. Sidan den gamle, gule snart er like gamal som sykkelen min, og ho berre inneheld 35000 ord og ingen definisjonar, så er det på tide med fornying. Særleg sidan norsklærar in spe blir til norsklærar om berre ei veke.

Det dumme er at i staden for å ringe heim til mor med ein gong (eller kanskje ikkje med ein gong, sidan klokka nærmar seg langt på natt midt i veka) og fortelje kva eg ønskjer meg til jul, så kjem eg heller til å gå til bokhandelen så fort eg vaknar i morgon, for å sikre meg eit prakteksemplar. Det er det dumme med å bli stor; pengane er der, ein treng ikkje spare til nokon ting. Iallfall ikkje til småting som ei lita, nusseleg ordbok med raude, blanke permar. Det er berre såvidt eg kan vente. Det finst vel ingen nattopne bokhandlar i Stor-Oslo?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Helga, skal du begynne å jobbe som norsklærer? Har forresten vært og lånt masteravhandlingen din om passiv, gleder meg til å få tid til å lese den!

Hilsen Roma-Catharine

5:07 AM  
Blogger Helga said...

Eg skal bli norsklærar, ja. Det blir veldig spennande. Skulle gjerne hatt litt fransk også, men kanskje eg får det etter kvart.
Kos deg med passiv!

2:03 PM  

Post a Comment

<< Home