Friday, February 08, 2008

Fjesboka, fjaseboka osv osv

Fjaseboka har teke over all energien eg hadde til å skrive blogginnlegg, så nå driv eg heller og fjasar i staden for å filosofere og reflektere over dei uransaklege vegane i livet. I dag tok eg meg sjølv i å tenkje, medan eg skreiv ei tekstmelding (altså ein god, gamaldags SMS), at alle kunne lesa kva eg skreiv, fordi skriving på andre sin vegg på fjaseboka har vorte ein innarbeidd aktivitet. Dette er skummelt, og eit teikn på at denne boka tek for mykje plass. Eg må sporenstreks få meg ein ny hobby, og det skal vera ein hobby som ikkje har noko med intern-nettet å gjera i det heile tatt. Hobbyar eg ønskjer meg er: elvepadling, slik at eg kan bli ekstrem; cellospeling, slik at eg kan sitja med lang, flagrande kjole i ein stor konsertsal og sjå mystisk ut; skikøyring, slik at eg kan gå rundt med kule klede og vera ekstrem; fjellvandring, slik at eg kan vera ekstrem; selskapsdans, slik at eg kan danse rundt med lang, flagrande kjole i ein stor sal, og andre aktivitetar som anten inneber stor grad av ekstremitet eller høg og flagrande kjoleføring. Når eg har skaffa meg ein av desse hobbyane, kan eg legge ut skrytebilete av meg sjølv på facern, slik at alle får sjå kor ekstrem og flagrande eg er. Je!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home